domingo, 1 de octubre de 2006

L'amor de l'àngel

Avui he rebut un mail de la meva amiga Pilar. M'agradat molt el què posava, i per això el vull compartir amb les persones que estimo... normalment no m'agrada enviar mails en cadena, però aquest missatge m'ha agradat molt. Gràcies Pilar per pensar en mi i per ser una amiga tant fantàstica. El recolçament i l'amistat que m'has donat aquests dos primers anys a Malàsia no tenen preu... gràcies.

Aquí està el missatge... si us agrada no haveu més que enviar-ho a més gent:

"Aquest matí, quan un àngel ha obert una finestra en el cel, m'ha vist i m'ha peguntat: quin és el teu millor desig per a avui?

Jo li he respost:, per favor, cuida de la persona que està llegint aquest missatge i la seva família, perquè ells s'ho mereixen i jo els estimo molt.

L'amor de l'àngel és com el mar: pots veure el seu inici però no el seu final. Funciona el dia que ho reps... potser et semblarà ximple,però la persona que m'ho va enviar va quedar impressionada amb l'horari.


Veurem si és cert. Els àngels existeixen, però algunes vegades, quan no tenen ales, els anomem amics, com tu. Passa'l als teus amics de debò. alguna cosa bona et passarà avui a les 20:25 de la nit.

Una cosa que estaves esperant escoltar.

Això no és una broma, algú et trucarà per telèfon o parlarà amb tu.
No tallis aquesta cadena: envia-la a 7 persones com a mínim..."

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Muchas gracias por pasarte por "Tres Cosas Hermosas" y dejarnos un comentario!